niedziela, 31 marca 2013

Coś ode mnie :)

   Witam Was kochani!  ;*

Ten blog poświęcę Sevmione.

A więc żeby nie było nie jasności wyjaśniam na przód:
-Dumbledore nie został zabity, żyje.
-Severus nie został zamordowany przez Voldemorta ;)
-Akcja toczy się pod koniec 6 roku Hermiony i dalszych jej lat.

Myślę, że Wam się spodoba bo dla mnie ten parring jest trudny do napisania! ;)
Nie zacznę Prologiem... zacznę od razu 1 rozdziałem.
Aha! I szukam bety, która lubi Sevmione, zna się na polszczyźnie, ortografii, interpunkcji i która potrafi poprawić niektóre sformułowania by brzmiało lepiej ;)

Pozdrawiam
Irisa Malfoy

6 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaa oszalalam!!!!!!!!? Wesz, to nie nowosc ale kocham Sevmione, bo uwielbiam Sevcia ;D z przyjemnoscia bede to czytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie, nie oszalałaś ! Kocham Sevmione... jest takie zakazane i to mnie kusi xd
    Oczywiście, zapraszam do czytania! Nie obiecuję, że to będzie wspaniałe bo nigdy nie pisałam o Sevmione ale inspirację wzięłam z Twojego bloga! Nie obrazisz się?
    Wiesz, Twój blog jest cuuudny! Całą noc go od początku czytałam by móc ułożyć sobie jak ja moge pisać! Aww....
    zazdroszczę -.-
    Pozdrawiam
    Irisa Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, będę czytać! Zapowiada się ciekawie ! ;)
    Lily

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się zgłosiła na betę, ale bądźmy szczerzy.. Sama robie ful błędów xD
    Tak więc zabieram się do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to kocham i dobrze się na tym znam to mój ulubiony bóg jesteś świetna i mam nadzieję że będziesz długo pisała ten blog i nie poddawał się bo dobrze ci idzie i uwierzy w siebie i nie interesuj się tym że ktoś powie że nie jest dobry ja czytałam wszystkie bloga jakie mogły być o tym a ten to mój ulubiony więc ja jestem z tobą kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory cos mi się zrobiło że napisalam bóg zamiast blog
      Sory bo jestem na telefonie

      Usuń